2017-09-12 bez kategorii
Badania rynku i ich rodzaje
  Są takie pojęcia, pod którymi kryje się bardzo wiele, ale stosując je, raczej się nad tym nie zastanawiamy. W badaniach sytuacja ta dotyczy chyba najczęściej badań...
2017-09-13 bez kategorii
Przydatność kalkulatora wielkości próby
  Badanie o charakterze częściowym to takie, w którym informacje dotyczące rozkładu cechy statystycznej populacji otrzymuje się poprzez wyznaczenie analogicznego rozkładu...
2017-09-05 bez kategorii
Badania omnibusowe
  Nowoczesne badania marketingowe nie muszą już kosztować tyle, co nowa średniej klasy limuzyna, jak kiedyś pisali znani amerykańscy badacze rynku. Kurs rozwoju naszej firmy...
2017-09-05 bez kategorii
Rynek FMCG a badania ankietowe
  Branża FMCG jest branżą produktów do użytku codziennego, ale także zaspokajających podstawowe potrzeby oraz szybkozbywalnych produktów (produkty spożywcze, kosmetyki,...
2017-09-05 bez kategorii
Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne
  Ważnem elementem strategii każdej firmy jest kreowanie pozytywnego wizerunku jednostki. Szpitale, aby pozyskać klientów, a dokładniej rzecz ujmując – pacjentów,...
2017-09-05 bez kategorii
Sektor farmacji a badania ankietowe rynku
  Badania rynku farmaceutycznego w Polsce to dziedzina rozwijająca się równolegle z rozwojem samego rynku. Dynamiczny wzrost jego wartości spowodował duże zainteresowanie...

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.