2017-09-11
bez kategorii
Wyniki badań ankietowych i ich analiza
Po skończonym badaniu ankietowym, przychodzi jeszcze pora na poprawne przeanalizowanie jego wyników co także może nastręczyć pewnych trudności, szczególnie dla...
2017-09-12
bez kategorii
Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI)
Jedną z metod przeprowadzenia badania sondażowego jest wywiad telefoniczny (CATI – Computer Assisted Telephone Interviewing). Jest to technika absorbująca mniejsze środki...
2017-09-12
bez kategorii
Badania rynku i ich rodzaje
Są takie pojęcia, pod którymi kryje się bardzo wiele, ale stosując je, raczej się nad tym nie zastanawiamy. W badaniach sytuacja ta dotyczy chyba najczęściej badań...
2017-09-13
bez kategorii
Przydatność kalkulatora wielkości próby
Badanie o charakterze częściowym to takie, w którym informacje dotyczące rozkładu cechy statystycznej populacji otrzymuje się poprzez wyznaczenie analogicznego rozkładu...
2017-09-05
bez kategorii
Badania omnibusowe
Nowoczesne badania marketingowe nie muszą już kosztować tyle, co nowa średniej klasy limuzyna, jak kiedyś pisali znani amerykańscy badacze rynku. Kurs rozwoju naszej firmy...
2017-09-05
bez kategorii
Rynek FMCG a badania ankietowe
Branża FMCG jest branżą produktów do użytku codziennego, ale także zaspokajających podstawowe potrzeby oraz szybkozbywalnych produktów (produkty spożywcze, kosmetyki,...
© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki