Artykuły
Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii
Ankiety online to korzyści
Taką formę ankiet często stosuje się na panelach konsumenckich. Biorąc pod uwagę, iż ankiety te realizowane są z wykorzystaniem drogi...
Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe?
Należy jednak pamiętać, że każda z nich posiada swoje zalety, jak i wady. Dzięki odnalezieniu alternatywy dla papierowych ankiet (PAPI) ułatwił się kontakt między...
Badanie ankietowe dają potrzebne informacje
Przy czym w swojej metodzie pozwalają na wybranie takiego narzędzia, które będzie uwzględniał posiadane zasoby finansowe oraz czas przewidziany na zrealizowanie...
CATI jako telefoniczna metoda badania klientów
W badaniach ankietowych można wyznaczyć trzy możliwości nawiązania kontaktu z klientami, a są to:
kontakt bezpośredni (twarzą w twarz);
online;
rozmowy...
Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych
W tym celu można przeprowadzić badanie ankietowe, które pozwala na pozyskiwanie danych tak w bezpośrednich wywiadach, jak i za pośrednictwem takich narzędzi...
Na czym polegają badania ruchu turystycznego?
W tym celu należy przemyśleć, co będzie stanowiło istotę badania ruchu turystycznego, a następnie zaplanować takie kroki, które pozwolą na wydobywanie oraz...
Badania ankietowe dla przedsiębiorców - zwiększenie sprzedaży
Oczywistym jest, że sprawdzenie opinii klientów, na temat firmy, oferowanych usług, czy produktów nie jest łatwe i trudno czasem dotrzeć do odpowiedniej...
Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy
Zbieranie opinii klientów opieraj się przede wszystkim na sprawdzeniu ich preferencji czy indywidualnych ocen na podstawie wykonanych ankiet – głównie...
Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes
Realizacja badań opartych na pozyskiwaniu informacji ze strony odbiorców rynku wymaga zastosowania specjalistycznych metod umożliwiających wydobywanie konkretnych...