2017-09-12
Badania rynku i ich rodzaje
badania ankietowe
  Są takie pojęcia, pod którymi kryje się bardzo wiele, ale stosując je, raczej się nad tym nie zastanawiamy. W badaniach sytuacja ta dotyczy chyba najczęściej badań...
2017-09-13
Przydatność kalkulatora wielkości próby
badania ankietowe
  Badanie ankietowe o charakterze częściowym to takie, w którym informacje dotyczące rozkładu cechy statystycznej populacji otrzymuje się poprzez wyznaczenie analogicznego...
2017-09-05
Badania omnibusowe
badania ankietowe
  Nowoczesne badania marketingowe nie muszą już kosztować tyle, co nowa średniej klasy limuzyna, jak kiedyś pisali znani amerykańscy badacze rynku. Kurs rozwoju naszej firmy...
2017-09-05
Rynek FMCG a badania ankietowe
badania ankietowe
  Branża FMCG jest branżą produktów do użytku codziennego, ale także zaspokajających podstawowe potrzeby oraz szybkozbywalnych produktów (produkty spożywcze, kosmetyki,...
2017-09-05
Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne
badania ankietowe
  Ważnem elementem strategii każdej firmy jest kreowanie pozytywnego wizerunku jednostki. Szpitale, aby pozyskać klientów, a dokładniej rzecz ujmując – pacjentów,...
2017-09-05
Sektor farmacji a badania ankietowe rynku
badania rynku farmaceutycznego
  Badania rynku farmaceutycznego w Polsce to dziedzina rozwijająca się równolegle z rozwojem samego rynku. Dynamiczny wzrost jego wartości spowodował duże zainteresowanie...