Artykuły
Dlaczego reprezentatywność jest ważna?
Dobranie reprezentatywnej próby w badaniach ankietowych jest kluczowym elementem, który pozwala na uzyskanie wiarygodnych wyników i trafnych...
Badanie z użyciem kiosków ankietowych w centrum handlowym – studium przypadku
Firma specjalizująca się w produkcji odzieży, chciała zbadać satysfakcję klientów ze swojego nowego sklepu w centrum handlowym. Aby to zrobić, zainstalowaliśmy...
Wszechstronność kiosków ankietowych w badaniach ankietowych
W dzisiejszym świecie danych, kioski ankietowe stają się coraz bardziej popularnym narzędziem w różnorodnych badaniach ankietowych. Ich wszechstronność i...
Jak długi powinien być wywiad w badaniach ankietowych?
W badaniach ankietowych zasadniczą część procesu badawczego stanowi etap przygotowania kwestionariusza ankiety. W niniejszym tekście udzielimy kilku wskazówek...
Realizacja badań ankietowych: tradycyjnie czy online?
W erze cyfrowej, w której komunikacja odbywa się głównie za pośrednictwem Internetu, metody badawcze również ewoluowały, otwierając nowe możliwości...
Badanie satysfakcji klientów: Kluczowy czynnik sukcesu dla każdej firmy
Satysfakcja klientów jest jednym z najważniejszych czynników determinujących sukces każdej firmy. W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym,...
Budowanie wizerunku firmy - badania świadomości marki
Świadomość marki jest jednym z najważniejszych elementów budowania silnego wizerunku firmy. To, jak klienci postrzegają i rozpoznają markę, ma ogromne znaczenie...
Pytania w kwestionariuszu ankiety
Kwestionariusze ankiety są jednym z najpopularniejszych narzędzi stosowanych w badaniach społecznych i marketingowych. Mogą dostarczyć cenne informacje na temat...
Badania ankietowe krok po kroku
Badania ankietowe są jednym z najczęściej stosowanych narzędzi badawczych w różnych dziedzinach, w tym w marketingu, socjologii, psychologii czy naukach społecznych....