2020-11-16 bez kategorii
Funkcjonalność badań online
  Badania online zwane inaczej CAWI (z ang. Computer-Assisted Web Interview) są jedną z najpopularniejszych metod ankietowania. Formularze ankiet są udostępniane drogą...
2020-09-25 bez kategorii
Jak często firmy powinny przeprowadzać badania online?
Badania online to szybki sposób na to, by dotrzeć do grupy docelowej i pozyskać od niej ważne informacje na temat działania przedsiębiorstwa. Z jaką częstotliwością przedsiębiorstwa...
2020-09-23 bez kategorii
Wypełnianie ankiet – czy to się opłaca?
Wypełnianie ankiet może być dobrym sposobem na dodatkowy zarobek, warto jednak przy tym pamiętać, aby wybierać popularne panele konsumenckie z jasnym systemem zasad odnośnie wynagrodzeń....
2020-09-16 bez kategorii
Segmentacja rynku – jak sprawdzić, czy została dobrze zrealizowana?
Dobrze przeprowadzona segmentacja rynku będzie miała wpływ na bieżącą działalność przedsiębiorstwa, w tym m.in. na funkcjonowanie działów marketingowo-sprzedażowych. Jak jednak...
2020-07-16 bez kategorii
7 kroków do dobrej analizy rynku w małej firmie
Analiza rynku powinna być wykonywana zarówno w małych, jak i dużych firmach. Jednak to te pierwsze muszą planować ją szczególnie umiejętnie, głównie ze względu...
2020-06-22 bez kategorii
Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm
Narzędzia badawcze mające charakter powtarzalny i mierzalny umożliwiają właścicielom małych i średnich firm wydobywać cenne informacje na temat konsumentów swoich produktów...

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.