Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej
Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej
Rozwijający się przemysł opieki zdrowotnej generuje dużą ilość użytecznych danych demograficznych pacjentów, planów leczenia, stosowanych leków. Przyciągając uwagę zarówno producentów z branży medycznej jak farmaceutycznej oraz naukowców. W artykule przedstawiamy w jaki sposób można wykorzystać gromadzone w szeroko pojętej opiece medycznej, dzięki zaawansowanym narzędziom jakie daje analiza statystyczna.
Zachowania pacjentów i wybory konsumentów
Zróżnicowane podobszary ochrony zdrowia, nowoczesne metody badań medycznych, wytwórstwo nowych leków i narzędzi wspomagających osoby chore, nowoczesne aplikacje medyczne - aby zapewnić systematyczny rozwój w tych dziedzinach i możliwych przyszłych kierunkach specjaliści marki BioStat® przeprowadzają badania analizy statystycznej, dzięki którym istnieje możliwość odpowiedzi na pytania jak pacjenci, pracownicy służby zdrowia i klienci postrzegają konkretne produkty jak i całe marki.
Podejmowanie decyzji klinicznych i marketingowych zależy od wykorzystania danych generowanych przez człowieka. Dominujące techniki badawcze, takie jak: analizy wielowymiarowych danych oraz wyciąganie wiedzy ze złożonych systemów; definiowanie sądów w oparciu o skonstruowane modele prognostyczne; symulacje odnoszące się do aktualnych sytuacji społecznych i gospodarczych.
Opieka zdrowotna – dynamiczny obszar gospodarki
Opieka zdrowotna jest dynamicznie rozwijającym się sektorem. Łącznie z jej rozwojem pojawiają się wyzwania marketingowe, wyzwania dla ekspertów medycyny i farmacji, którzy chcą lepiej poznać zachowania zdrowotne i style życia swoich pacjentów,
a jednocześnie konsumentów.
Analiza statystyczna jest sposobem poszerzenia horyzontów spostrzeżeń, poprzez efektywne wykorzystanie danych oraz zastosowanie gromadzonych danych dotyczących pacjentów, konkurencji, własnych usług i produktów. Może ona generować oparte na badaniach naukowych decyzje dla celów osiągania lepszych efektów w opiece nad pacjentami, a także efektów sprzedażowych. Statystyka nie ma w tym zakresie ograniczeń i pozwala przeprowadzić badania oceniające wizerunek marki i produktów, tj.: skuteczność kampanii promocyjnych i reklamowych, świadomość spontaniczną i wspomaganą marki, prognozować sprzedaż oraz utrzymanie produktów i usług na rynku; przewidzieć lojalność klientów wobec firmy
Nowatorskie badania pacjentów
Za pomocą innowacyjnych narzędzi badawczych, takich jak panel Badanie Opinii, istnieje możliwość bezpośredniego przebadania zróżnicowanych grup pacjentów. Zarówno pod kontem wyborów konsumenckich, jak i zachowań zdrowotnych można zbudować kwestionariusz ankiety na interesujący nas temat. W szybki i prosty sposób za pomocą kreatora ankiety – system pomoże w odpowiedni sposób ułożyć profesjonalny kwestionariusz. Dzięki niemu i przeprowadzonym analizom statystycznym, specjaliści zapoznają się z: typowymi zachowaniami terapeutycznymi pacjentów; zakresem przestrzegania zaleceń lekarskich; będą mogli prowadzić kontrolę nad zdrowiem swoich podopiecznych; dzięki mobilnym dzienniczkom pacjentów; poznają bariery jakie wykazują pacjenci w stosowaniu poszczególnych leków.
Skorzystaj z najlepszych rozwiązań, jakie oferują analizy statystyczne dla rynku medycznego. Rozwijaj swoją firmę, dbaj o lepsze jutro pacjentów dzięki BioStat®.
Tagi
badania rynku farmaceutycznego analiza statystyczna badania rynku analiza rynku badania ankietowe
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku
W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety?
Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety
Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają?
Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm
Badania telefoniczne dla Twojej firmy
Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi
Badania ankietowe - krótki rys historyczny
Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników
Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych!
Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii?
Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku
Zarabianie przez Internet
Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego
Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych
Badania opinii pracowników
Sektor farmacji a badania ankietowe rynku
Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne
Rynek FMCG a badania ankietowe
Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej
Badania omnibusowe
Przydatność kalkulatora wielkości próby
Badania rynku i ich rodzaje
Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI)
Wyniki badań ankietowych i ich analiza
Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe?
Badania ankietowe i ich rodzaje
Badania ankietowe - sposób przeprowadzania
Czym są badania ankietowe?
Ile kosztują badania ankietowe?
Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże?
Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego
Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online
SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji
W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy?
Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I)
Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II)
CATI jako sposób kontaktu z klientem
Badanie sondażowe - ankieta
Jaka jest różnica między dlaczego a ile?
Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian
Omnibus - kompleskowe badania ankietowe
Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy
Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą?
Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes
Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy
Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży
Na czym polegają badania ruchu turystycznego?
Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych
CATI jako telefoniczna metoda badania klientów
Badanie ankietowe dają potrzebne informacje
Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe?
Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii
Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego?
Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu?
Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.
Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu
Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm
7 kroków do dobrej analizy rynku w małej firmie
Segmentacja rynku – jak sprawdzić, czy została dobrze zrealizowana?
Wypełnianie ankiet – czy to się opłaca?
Jak często firmy powinny przeprowadzać badania online?
Funkcjonalność badań online
Co powinieneś wiedzieć o przeprowadzaniu ankiet online?
© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki