Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii

Ankiety online to korzyści

Taką formę ankiet często stosuje się na panelach konsumenckich. Biorąc pod uwagę, iż ankiety te realizowane są z wykorzystaniem drogi online, istnieje możliwość szybkiego skontaktowania się z danymi odbiorcami, a tym samym:

  • podejmowania dynamicznych i trafnych decyzji;
  • reagowania na niepokojące zdarzenia;
  • systematyczne pozyskiwanie danych na temat poziomu zadowolenia odbiorców produktów czy usług.

 

Kiedy stosuje się panele konsumenckie?

Z wykorzystaniem paneli konsumenckich, można realizować procesy badawcze, nakierowane na:

Panele takie pozwalają na dostosowanie ankiet do specyficznych potrzeb osób, które zlecają badanie. I tak dla przykładu, można w nich zastosować pytania otwarte, jak i zamknięte.

 

Dlaczego warto zostać użytkownikiem panelu?

Rejestrując się na panelu konsumenckim, zyskuje się nie tylko możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy, ale także:

  • podzielenia się swoją opinią w istotnych tematach;
  • podnoszenia jakości otrzymywania usług czy produktów;
  • wyrażenia wszystkich negatywnych opinii bez wrażenia, że jest się ocenianym.

 

Korzyści z zastosowania paneli w procesach badawczych

Będąc użytkownikiem paneli konsumenckich można przyczyniać się do wzrostu firm czy wpływać na powodzenie prowadzonego projektu. Płatne ankiety dają użytkownikom paneli, nie tylko motywację do wypełniania kolejnych kwestionariuszy, ale przede wszystkim wspierają pozytywne odczucia użytkownika względem danej marki czy usługi. Dzięki zastosowaniu w procesie badawczym paneli konsumenckich, zyskuje się:

  • wypełnianie ankiet z zachowaniem zasad etyki (np. anonimowość);
  • możliwość budowania powodzenia danej marki lub usługi;
  • możliwość wybierania najefektywniejszych rozwiązań i opcji usprawniających dotychczasowe działania;
  • szansę na pozyskiwanie indywidualnej oceny popartej doświadczeniem i pozyskaną wiedzą na dany temat;
  • kompleksowe oceny i opnie użytkowników w odpowiedzi na temat badania;
  • możliwość traktowania klienta jako partnera rzetelnie przedstawiającego swoje oczekiwania i potrzeby.
Płeć
Wiek
Wykształcenie
Jak często odwiedza Pan/i instytucje kultury?
Jakie instytucje kultury Pan/i odwiedza?
Proszę wskazać (w skali od 1 do 5) jak ważne są dla Pana/i poniższe aspekty pod-czas wyboru odwiedzanego wydarzenia kulturalnego?
  Nieważne Raczej nieważne Ani ważne, ani nieważne Raczej ważne Ważne
Cena biletu
Polecenie rodziny/znajomych
Unikatowość wydarzenia
Opinie w Internecie
Jaką kwotę jest Pan/i w stanie przeznaczyć na jednorazowe wejście (bilet) na wy-darzenie kulturalne np. spektakl w teatrze, wystawę w muzeum?