Jak zwiększyć sprzedaż, inwestując w przedsprzedażową ankietę online?

Można pomyśleć, że najlepszą strategią sprzedaży dla dobrego zespołu sprzedażowego jest nakłonienie ludzi do rozmowy. Jednak wiele zależy od tego, jak bardzo klient jest przygotowany do konwersji. Na szczęście istnieje prosty sposób na zwiększenie efektywności i sprzedaży – przedsprzedażowa ankieta online.

Czym jest kwestionariusz przedsprzedażowy?

Najprostszym sposobem na zrozumienie kwestionariusza przedsprzedażowego jest to, że jest to kontrola jakości Twoich treści. Świetna strategia marketingowa może przynieść Ci wiele wskazówek. Zespół sprzedaży musi jednak skupić się tylko na tych najlepszych. Przedsprzedażowe ankiety online posiadają kilka krótkich pytań, które są zadawane klientom. Kwestionariusz przedsprzedażowy i informacje zwrotne otrzymane z niego pomogą Twojemu zespołowi sprzedaży posortować klientów na różne grupy. Wysyłając klientom przedsprzedażową ankietę internetową, możesz zapytać o ważne szczegóły dotyczące Twojego klienta. Informacje te pomogą Ci podjąć wcześniej decyzję o najlepszej strategii sprzedaży dla Twojego produktu, czy usługi.

Dlaczego powinieneś zainwestować w ankietę online przedsprzedażową?

Wprowadzając ankietę internetową przedsprzedażową, zmuszasz klienta do wykonania większej ilości pracy. Oczywiście, muszą istnieć ku temu ważne powody. Warto wiedzieć, że im łatwiejszy proces zakupu dla klienta, tym lepiej. Ale odpowiadanie na pytania przedsprzedażowej ankiety online jest dobre zarówno dla klienta, jak i dla Twojej firmy.

Oszczędność czasu zmarnowanego na złe wyniki

Sprzedawca marnujący czas na rozmyślanie o nieodpowiednich produktach, mógłby poświęcić ten czas na konwersję dobrych produktów i usług. Nieefektywność w sprzedaży w szczególności ma ogromne koszty alternatywne. Dobrze zaprojektowany kwestionariusz przedsprzedażowy z odpowiednimi pytaniami oszczędza Twojemu zespołowi sprzedaży mnóstwo czasu. Mogą oni wtedy poświęcić ten czas na skupienie się na dobrych potencjalnych klientach i napędzaniu rozwoju biznesu.

Skróć czas przygotowania

Aby stworzyć nowy produkt, bądź usługę, zespół sprzedaży musi wykonać sporo badań. Być może trzeba będzie nawet zaplanować wiele podejść w zależności od tego, jak zareaguje klient. Idealnie byłoby również zrozumieć, jakie są priorytety klienta, aby można było lepiej się do nich odnieść. Przedsprzedażowe ankiety online dają Ci wszystkie te informacje bezpośrednio u źródła. Redukuje to czas poświęcony na badania i projektowanie strategii, które są nieistotne. A jak wiadomo, większa efektywność oznacza większą sprzedaż i lepsze wyniki!

Ułatwienie dla klienta

Wypełnienie przez klienta dodatkowej, przedsprzedażowej ankiety online brzmi jak więcej pracy, ale tak nie jest. Jeśli klient poświęci trochę czasu na przedstawienie swoich priorytetów na wczesnym etapie, przyspiesza to proces podejmowania decyzji. Sprzedawca, który posiada ankietę przedsprzedażową, jest gotowy ze wszystkimi szczegółami przed rozmową telefoniczną lub spotkaniem z klientem. Nie jest też tak, że szczegóły w ankiecie są opcjonalne. Pytania zadawane w ankiecie i tak pojawiłyby się podczas tradycyjnej rozmowy sprzedażowej. Ankieta przedsprzedażowa sprawia, że proces ten jest bardziej płynny i wygodny dla obu stron.

Zwiększ wielkość transakcji

Kiedy bierzesz udział w rozmowie sprzedażowej, nie wiedząc, czego chce klient, masz ograniczone możliwości. Być może będziesz musiał pośpiesznie oceniać ich odpowiedzi i sugerować najbardziej oczywiste rozwiązania. Jest to proces, który jest niepotrzebnie stresujący i nieefektywny. Uzyskanie informacji o kliencie za pomocą przedsprzedażowej ankiety może również pomóc w zwiększeniu wielkości transakcji. Kiedy znasz priorytety klienta, Twój zespół sprzedaży może poświęcić trochę czasu na zastanowienie się nad dodatkowymi rozwiązaniami, które można mu sprzedać. Kwestionariusz przedsprzedażowy może pomóc Ci wyjść poza oczywiste rozwiązania i zwiększyć sprzedaż.

Z pewnością teraz rozumiesz dlaczego tak ważne jest przeprowadzanie przedsprzedażowej ankiety online. Dzięki nim możesz zdobyć wiele informacji wcześniej, co wpłynie na podejmowanie słusznych decyzji na czas.

IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online. Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm 7 kroków do dobrej analizy rynku w małej firmie Segmentacja rynku – jak sprawdzić, czy została dobrze zrealizowana? Wypełnianie ankiet – czy to się opłaca? Jak często firmy powinny przeprowadzać badania online? Funkcjonalność badań online Co powinieneś wiedzieć o przeprowadzaniu ankiet online? Dlaczego ważne jest przeprowadzania ankiet online badających satysfakcję klientów? Rodzaje pytań ankietowych w ankietach online? Jak zwiększyć sprzedaż, inwestując w przedsprzedażową ankietę online?

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.