SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji

Oprogramowania do badań rynku pozwalają na zwiększenie efektywności i jakości badań. Otwierają one nowe drogi dotarcia do klienta, ale jednocześnie dbają o jego komfort. Jednymi z najpopularniejszych oprogramowań do ankiet są systemy CATI, CAPI, CAWI oraz SurvGo. Najczęściej stosowane narzędzia do przeprowadzenia badań to:

  • kwestionariusz ankiety lub wywiadu,
  • test,
  • arkusz obserwacji.

 

Kontakt telefoniczny z klientem a CATI

Badania oparte na systemie CATI – Computer Assisted Telephone Interview – dotyczą rozmów przeprowadzanych telefonicznie przy czym rozmowy te są zapisywane. System ten pozytywnie wpływa na czas i koszty realizacji badania oraz minimalizuje szansę uzyskania nic nie wnoszących odpowiedzi.

CATI-System to oprogramowanie do ankiet, które pozwala na dopasowanie ankiety do konkretnych potrzeb. Aplikacja ta umożliwia stosowanie pytań zamkniętych, otwartych, pól jednokrotnego oraz wielokrotnego wyboru, rankingów, dat i tym podobne. Ponadto system umożliwia przydzielanie danych importowanych do konkretnych kolumn oraz wprowadzanie numerów. Co więcej oprogramowanie wyposażone jest w moduł baz, który umożliwia ich edycję oraz funkcję czarnych list.

 

Kolejne drogi kontaktu z klientem

CAPI – Computer Assisted Personal Interview – to ankiety, które dedykowane są dla urządzeń mobilnych. Badanie odbywa się z pomocą ankietera, który przeprowadza wywiad terenowy, a odpowiedzi ankietowanego wprowadza w system zainstalowany na urządzeniu mobilnym. Ponadto system CAPI daje możliwość prezentacji materiałów graficznych i audiowizualnych w trakcie badania. Informacje uzyskane w procesie badania są natychmiastowo rejestrowane w systemie, zaś wyniki analiz prezentowane są za pomocą różnych wykresów.

CAWI - Computer-Assisted Web Interview – to badanie ankietowe przeprowadzone za pomocą Internetu, które polega na wypełnieniu kwestionariusza ankiety w wersji elektronicznej w wybranym czasie przez ankietowanego z zachowaniem jego anonimowości.

 

SurvGo – nowa możliwość

System SurvGo to program do ankiet umożliwiający zarządzanie, tworzenie i realizację badań online z poziomu jednej platformy. System umożliwia:

  • tworzenie formularzy,
  • dotarcie do konkretnej grupy ankietowanych,
  • gromadzenie odpowiedzi,
  • natychmiastową analizę wyników.

To oprogramowanie do ankiet oferuje gotowe wzory kwestionariuszy, a każdy z tych szablonów można dostosować do własnych preferencji. System umożliwia dynamiczny przegląd statystyk, drukowanie ankiet online, eksport do XLS, CSV, SAV.

Oprogramowania do ankiet tworzone przez firmę BioStat pozwalają na przeprowadzenie badań innowacyjnymi metodami o wysokiej jakości. Systemy takie jak SurvGo odpowiadają na bieżące potrzeby rynku zapewniając profesjonalne wykonanie badań.

Tagi

badania ankietowe oprogramowanie do ankiet aplikacja do ankiet program do ankiet survgo
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.