Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników

 

Badania satysfakcji pracowników prowadzi się powszechnie z wykorzystaniem ilościowej techniki ankiety internetowej (CAWI) za pośrednictwem systemu komputerowego. Tego rodzaju badanie umożliwia samodzielne wypełnianie kwestionariusza przez respondentów z poziomu przeglądarki internetowej – w dowolnym czasie i miejscu.

 

Autorska platforma badawcza eCRF.biz
W firmie Biostat badania opinii pracowników są prowadzone z wykorzystaniem autorskiego oprogramowania badawczego eCRF.biz. Pracę platformy wspiera moduł automatycznej weryfikacji logicznej poprawności wpisów, dzięki czemu ma miejsce bieżąca kontrola udzielanych odpowiedzi już na etapie wypełniania ankiety przez pracownika. System przeciwdziała ryzyku wystąpienia braków danych, a także umożliwia koordynatorom bieżącą kontrolę stopnia realizacji, co pozwala w porę zapobiegać ewentualnym opóźnieniom.


Błyskawiczny czas realizacji
Technika CAWI sprawdza się doskonale w przypadku badania opinii pracowników dużych przedsiębiorstw, gdyż umożliwia przeprowadzenie pomiaru w relatywnie najkrótszym czasie w porównaniu do pozostałych technik. Platforma elektroniczna przyśpiesza pracę zarówno na etapie projektowania ankiety, jak i pozyskiwania danych w toku badań online. Ponadto w każdej chwili możliwe jest dokonanie konfiguracji wykorzystując w tym celu odpowiednie moduły systemowe.


Bieżące generowanie statystyk i wykresów
Wykorzystanie modułu automatycznego generowania wykresów i statystyk sprawia, że Zamawiający nie musi czekać na wyniki badania aż do jego zakończenia i otrzymania raportu podsumowującego. W każdej chwili możliwy jest podgląd aktualnych zestawień odpowiedzi, a następnie ich eksport do plików obsługiwanych w pakiecie biurowym MS Office.


Gwarancja anonimowości
Badania satysfakcji pracowników w firmie Biostat przebiegają z zachowaniem wszelkich standardów anonimowości. W tym celu stosowane mogą być dwie opcje zabezpieczeń: mechanizm jednorazowych kodów lub indywidualne dane do logowania (login i hasło). Dane autoryzacyjne zostają dostarczone automatycznie przez system do pracowników drogą mailową - razem z zaproszeniem do uczestnictwa w badaniu, instrukcją wypełniania ankiety oraz informacjami odnośnie celów oraz badanych obszarów.


Opcje helpDesk
W sytuacji pojawienia się trudności z wypełnieniem ankiety przez pracowników, mogą oni skorzystać z opcji elektronicznego wsparcia Helpdesk lub nawiązać kontakt telefoniczny w celu rozwiązania napotkanego problemu. Dzięki temu minimalizowane jest ryzyko uzyskania niewystarczającej liczby użytecznych kwestionariuszy zwrotnych.

Tagi

badania ankietowe CAWI badania ankietowe internetowe internetowe badania ankietowe panelowe badania ankietowe badania ankietowe przez internet badania ankietowe panelowe
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.