Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego

 

Niedawno moją głowę zaprzątał problem rozszerzenia oprogramowania w zakresie aplikacji bazodanowych. Poszukując programów, które pomogłyby mi się uporać z ogromnymi ilościami gromadzonych danych, których przetwarzanie i opracowywanie znacząco wykracza poza możliwości najpopularniejszych aplikacji komputerowych dla użytkowników szeroko rozumianego oprogramowania typu office, zaczęłam wreszcie dostrzegać, że aby program spełniał wszystkie funkcje, których oczekuję, musiałabym zaprojektować go osobiście. Mam pewne przyzwyczajenia,  związane z dotychczasowym oprogramowaniem i jego zaletami, które chciałabym zachować. Wiele z nich rozrzucone jest po kilku różnych, stosowanych dotychczas rozwiązaniach. Chciałabym zebrać je w jednej aplikacji bazodanowej, które robiłaby wszystko to i jeszcze klika rzeczy, do których być może inni użytkownicy nie przywiązaliby tak dużego znaczenia. Oprócz tego, taki mój program szyty na miarę z pewnością ominąłby także liczne funkcje, których ciągłe nieświadome uruchamianie napsuło mi krwi w przypadku właściwie każdego dotychczasowego programu do obsługi baz danych.

 

Pomysł niedorzeczny wart najwięcej…?

Jako, że programowanie nie jest moją podstawową funkcją, pomysł zaprojektowania aplikacji dedykowanej jako rozwiązanie problemu był początkowo jedynie nieco ironiczną myślą. Pomyślałam jednak, że niekoniecznie muszę napisać moją aplikację sama. Bawiąc się tą myślą, postanowiłam sprawdzić możliwości – okazało się, że naprawdę uzdolnieni informatycy chętnie świadczą usługi tego typu. Nie tylko traktują takie zlecenia jako pracę dorywczą, ale przede wszystkim pasję, pozwalającą rozwinąć się w programowaniu, które stanowi dla nich wielką życiową przygodę. Pasjonaci oczywiście nie pracują charytatywnie, jednak proponowane przez nich ceny nie odbiegały zbytnio od stawek, których wymagają inni dostawcy software’u. Oprogramowanie komercyjne i aplikacje dedykowane okazały się dla mnie idealnym rozwiązaniem.

 

Programiści tworzą cuda

Grupa doświadczonych programistów-informatyków, z którymi podjęłam współpracę, okazała się rzetelna i wiarygodna od samego początku. Zebrali dokładne informacje dotyczące programu na zamówienie, a następnie przedstawili kosztorys. Wybrałam dogodną dla siebie opcję licencyjną, która dawała możliwość ciągłej aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania, którego napisanie zleciłam. Logo mojej firmy zostało umieszczone w programie, co było dodatkowym elementem personalizującym i stanowiło dla mnie miły gest, który pokaże moim pracownikom, że mamy firmowe oprogramowanie, którego nikt inny nie ma. To podnosi prestiż organizacji i scala pracowników, dla których ważne jest, że dbam o ich komfort pracy. Jestem bardzo zadowolona z wyników tej współpracy – polecam wszystkim zainteresowanym rozszerzeniem firmowego software’u  oprogramowanie szyte na miarę przez specjalistów, których pasją jest perfekcja.

Tagi

badania ankietowe badania ankietowe telefoniczne panelowe badania ankietowe badanie ankietowe badania ankietowe panelowe
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.