Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm

Narzędzia badawcze mające charakter powtarzalny i mierzalny umożliwiają właścicielom małych i średnich firm wydobywać cenne informacje na temat konsumentów swoich produktów i usług. Badania ankietowe w zakresie wizerunku firmy oraz jej produktów są skutecznym narzędziem do gromadzenia danych. Nowoczesne formy badań ankietowych oraz pełna sprawdzalność, jak również zgodność wobec przyjętych norm badań naukowych skutkuje wysoką efektywnością w kwestii pozyskiwania danych oraz późniejszego ich wykorzystywania.

 

Intuicyjność i samodzielność w SurvGo™

 

Intuicyjny system SurvGo™, dzięki któremu można samodzielnie przeprowadzić badania ankietowe umożliwia realizację badań dotyczących:

  • wyborów konsumentów,
  • rozpoznawalności danej marki,
  • projektowania opakowań lub nowych produktów,
  • elastycznych cen produktów i usług,
  • skuteczności oraz jakości obsługi klienta.

 

Proste w obsłudze moduły i kilka działań na ich podstawie pozwalają przedsiębiorcy na wykreowanie profesjonalnych kwestionariuszy ankiet. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® przygotowało narzędzie - program SurvGo™, za sprawą którego można stworzyć „skrojone na miarę” formularze oraz przeprowadzić badania ankietowe pośród wybranej grupy konsumentów.

 

Wielozadaniowe narzędzie SurvGo™

 

W trakcie tworzenia formularza ankiety można wybrać odpowiedni szablon pośród dostępnych w systemie.

 

  • Spośród kilku modułów dostępny jest kreator, umożliwiający dopasowanie rodzajów pytań badawczych: otwarte i/lub zamknięte, pytania wielokrotnego i/lub jednokrotnego wyboru,  odpowiedni dobór wskaźników badawczych (do badań NPS) jak i dodawanie materiałów audio-video.
  • Skuteczny dobór respondentów jest jednym z gwarantów sukcesu podczas realizacji badań ankietowych. Program stworzony przez specjalistów Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® pozwala także na celowy dobór próby, określający kryteria, takie jak: płeć, wiek, wykształcenie, zainteresowania, preferencje zakupowe i wiele innych. Badania można także przeprowadzić bez wskazania na celowość.
  • Osoba kreująca kwestionariusz ankiety może korzystać również z panelu konsumenckiego Badanie-Opinii, gdzie zarejestrowanych jest pond 150 000 aktywnych respondentów biorących udział w badaniach.

 

Ostatnim etapem tworzenia formularza ankiety jest akceptacja, a także przeprowadzenie badań na dużej próbie.

 

Dostępność narzędzia SurvGo™

 

Badania ankietowe są dostępne na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Stały nadzór nad realizacją badań w czasie rzeczywistym jest jedną z głównych zalet panelu SurvGO™. Moduł dotyczący statystyk oraz raportowania pozwala na dodatkowe filtrowanie wyników (odpowiedzi ), a statystyki badawcze można także pobrać w wygodnych i popularnych formatach – PDF, MS Excel, żeby następnie móc je wykorzystać podczas spotkań biznesowych i branżowych.

 

Niskie koszty badań w parze z wysoką jakością

 

Największą zaletą badań ankietowych realizowanych w systemie SurvGo są: wysoka samodzielność przedsiębiorcy w kreowaniu badania, szybka realizacja oraz profesjonalna i prosta obsługa. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® jest także gwarancją konkurencyjnych kosztów na rynku badań opartych o model XaaS. Dzięki niemu wielu przedsiębiorców może prowadzić skutecznie badania na rzecz rozwoju swojej firmy, produktów i usług.

 

Sięgnij po więcej dzięki badaniom ankietowym SurvGo™ proponowanym przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®

Tagi

badania ankietowe badania ankietowe CAWI badania ankietowe CATI panelowe badania ankietowe CAWI ankiety online ankieta online
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online. Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm 7 kroków do dobrej analizy rynku w małej firmie Segmentacja rynku – jak sprawdzić, czy została dobrze zrealizowana? Wypełnianie ankiet – czy to się opłaca? Jak często firmy powinny przeprowadzać badania online?

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.