Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej

Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej
Rozwijający się przemysł opieki zdrowotnej generuje dużą ilość użytecznych danych demograficznych pacjentów, planów leczenia, stosowanych leków. Przyciągając uwagę zarówno producentów z branży medycznej jak farmaceutycznej oraz naukowców. W artykule przedstawiamy w jaki sposób można wykorzystać gromadzone w szeroko pojętej opiece medycznej, dzięki zaawansowanym narzędziom jakie daje analiza statystyczna.
 
 
Zachowania pacjentów i wybory konsumentów
Zróżnicowane podobszary ochrony zdrowia, nowoczesne metody badań medycznych, wytwórstwo nowych leków i narzędzi wspomagających osoby chore, nowoczesne aplikacje medyczne - aby zapewnić systematyczny rozwój w tych dziedzinach i możliwych przyszłych kierunkach specjaliści marki BioStat® przeprowadzają badania analizy statystycznej, dzięki którym istnieje możliwość odpowiedzi na pytania jak pacjenci, pracownicy służby zdrowia i klienci postrzegają konkretne produkty jak i całe marki. 

Podejmowanie decyzji klinicznych i marketingowych zależy od wykorzystania danych generowanych przez człowieka. Dominujące techniki badawcze, takie jak: analizy wielowymiarowych danych oraz wyciąganie wiedzy ze złożonych systemów; definiowanie sądów w oparciu o skonstruowane modele prognostyczne; symulacje odnoszące się do aktualnych sytuacji społecznych i gospodarczych.  
 
 
Opieka zdrowotna – dynamiczny obszar gospodarki 
Opieka zdrowotna jest dynamicznie rozwijającym się sektorem. Łącznie z jej rozwojem pojawiają się wyzwania marketingowe, wyzwania dla ekspertów medycyny i farmacji, którzy chcą lepiej poznać zachowania zdrowotne i style życia swoich pacjentów, 
a jednocześnie konsumentów.
 
Analiza statystyczna jest sposobem poszerzenia horyzontów spostrzeżeń, poprzez efektywne wykorzystanie danych oraz zastosowanie gromadzonych danych dotyczących pacjentów, konkurencji, własnych usług i produktów. Może ona generować oparte na badaniach naukowych decyzje dla celów osiągania lepszych efektów w opiece nad pacjentami, a także efektów sprzedażowych. Statystyka nie ma w tym zakresie ograniczeń i pozwala przeprowadzić badania oceniające wizerunek marki i produktów, tj.: skuteczność kampanii promocyjnych i reklamowych, świadomość spontaniczną i wspomaganą marki, prognozować sprzedaż oraz utrzymanie produktów i usług na rynku; przewidzieć lojalność klientów wobec firmy 
 
 
Nowatorskie badania pacjentów
Za pomocą innowacyjnych narzędzi badawczych, takich jak panel Badanie Opinii, istnieje możliwość bezpośredniego przebadania zróżnicowanych grup pacjentów. Zarówno pod kontem wyborów konsumenckich, jak i zachowań zdrowotnych można zbudować kwestionariusz ankiety na interesujący nas temat. W szybki i prosty sposób za pomocą kreatora ankiety – system pomoże w odpowiedni sposób ułożyć profesjonalny kwestionariusz. Dzięki niemu i przeprowadzonym analizom statystycznym, specjaliści zapoznają się z: typowymi zachowaniami terapeutycznymi pacjentów; zakresem przestrzegania zaleceń lekarskich; będą mogli prowadzić kontrolę nad zdrowiem swoich podopiecznych; dzięki mobilnym dzienniczkom pacjentów; poznają bariery jakie wykazują pacjenci w stosowaniu poszczególnych leków.   
 
Skorzystaj z najlepszych rozwiązań, jakie oferują analizy statystyczne dla rynku medycznego. Rozwijaj swoją firmę, dbaj o lepsze jutro pacjentów dzięki BioStat®.

Tagi

analiza statystyczna badania rynku analiza rynku badania ankietowe
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.