Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm

 

Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś dowiedzieć się, czy spełnia on preferencje docelowych użytkowników? A może dopiero zamierzasz wdrożyć rozwiązanie e-commerce? W obu przypadkach powinieneś podjąć decyzję o realizacji badania rynku. Dzięki temu podejmiesz optymalne decyzje, które pozwolą zwiększyć wyniki sprzedaży.

 

Na czym polegają badania rynku e-commerce?

Badania dla wskazanej branży mają na celu przede wszystkim określenie stopnia, w jakim platforma zakupowa jest przyjazna dla klientów pod kątem użyteczności. Jeżeli pragniesz zapewnić sobie wysoką konwersję, portal powinien spełniać najnowsze standardy UX. Musisz więc zapewnić odwiedzającym prostą nawigację po stronie, łatwe i szybkie odnalezienie interesującego ich produktów, a następnie dodanie ich do koszyka i sfinalizowanie transakcji. Należy zadbać przede wszystkim o spełnienie norm responsywności (dostosowanie do urządzeń mobilnych) oraz digital design.

W ramach badania rynku e-commerce warto zdecydować się zwłaszcza na przeprowadzenie testów User Experience. Mamy na myśli analizy rzeczywistego odbioru przez użytkowników funkcjonalności serwisu w trakcie dokonywania procesu zakupowego. Są oni proszeni o odnalezienie strony internetowej poprzez wyszukiwarkę Google, a następnie odnalezienie interesującego ich produktu. W międzyczasie nowoczesny sprzęt analizuje fiksacje na określonych elementach witryny, czas spędzony na poszczególnych podstronach, a także kliknięcia w elementy graficzne i tekstowe serwisu.

W trakcie badania UX jego uczestnicy będą także proszeni o bieżące komentowanie swoich doświadczeń związanych z dokonywaniem zakupów. Są one następnie  poddawane analizie jakościowej przez firmę badawczą. Można także wzbogacić pomiary o zadanie pytań ankietowych.

 

Jakie korzyści masz szanse odnieść?

Wykonanie analizy rynku e-commerce pozwala odpowiednio zaprojektować wygląd oraz opcje funkcjonalne sklepu internetowego – uwzględniając rzeczywiste potrzeby i preferencje klientów zainteresowanych nabyciem produktów. Dzięki temu firma zyskuje szansę poprawy wyników sprzedażowych, gdyż znacznie wzrasta wskaźnik finalizacji rozpoczętych transakcji.

Jeżeli zatem prowadzisz sprzedaż wysyłkową lub zamierzasz zdecydować się na taki krok, podjęcie współpracy z rzetelną firmą badawczą jest Twoim obowiązkiem. Upewnij się wcześniej koniecznie, czy posiada ona doświadczenie w realizacji badań User Experience i czy dysponuje odpowiednim ku temu sprzętem. Agencja badawcza Biostat zrealizowała już wiele projektów badań rynku e-commerce, dlatego możesz bez obaw zlecić jej realizację usługi.

Tagi

badania ankietowe badania ankietowe CAWI badania ankietowe internetowe badania ankietowe CATI badania telefoniczne badania ankietowe telefoniczne badania ankietowe przez internet
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.