Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu

Strategia marketingowa opiera się na badaniach, które koncentrują się na konkurencji firmy, jej klientach, wielkości rynku i potencjale jego rozwoju. Strategia marketingowa pomoże określić, jakie aspekty biznesu mają największy wpływ na klientów. Jest to dobry sposób na maksymalizację wyników poprzez rzetelne, sprawdzalne i powtarzalne metody badań.

 

Konkretne cele

 

Strategia marketingowa określa wytyczne dotyczące sposobu wykorzystania informacji uzyskanych z badań rynkowych. Stwierdza się, że strategia marketingowa powinna zawierać ścieżkę prowadzącą do konkretnych celów, takich jak zdobycie nowych klientów, czy też stworzenie nowych strategii reklamowych lub charakterystyczny sposób pozycjonowania firmy i produktu. Strategia marketingowa jest również przydatna do wskazania, w którym miejscu w branży Twoja firma plasuje się w stosunku do konkurencji do konkurencji: jest liderem, naśladowcą, konkurentem, a może firmą niszową.

 

Odpowiedniej jakości badania

 

Badania wysokiej jakości dotyczące strategii marketingowych prowadzone w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®, mogą przynieść wiele korzyści Twojej firmie. Rzetelne badania pozwalają „trzymać rękę na pulsie” w strategii rozwojowej biznesu.

 

Będą one ostrzegać działaniach ze strony konkurencji i możliwościach wprowadzania nowych produktów na rynek. I odwrotnie, powinny informować, kiedy nowy produkt nie jest odpowiedni dla rynku, jakie podjąć działania, aby nie stracić na wizerunku.

 

Przeglądanie swojej strategii, w świetle bieżących badań, kilka razy w roku będzie utrzymywać swoje wysiłki reklamowe i sprzedażowe. Strategia marketingowa pozwoli także pozyskać nowych klientów, pozwoli dotrzeć do nowych grup, zmienić podejście marketingowe na rynku.

 

Przeprowadź badania razem z profesjonalistami

 

Badania dotyczące strategii marketingowych omówisz, zaprojektujesz i przeprowadzisz razem ze specjalistami do spraw marketingu, statystyki, socjologii, badań społecznogospodarczych, matematyki stosowanej; posiadających ponad 16 lat doświadczenia w prowadzeniu różnego typu projektów badawczych. Stosowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® metody, tj:

 

  • audyty marketingowe,
  • analiza działań konkurencji,
  • wyznaczenie misji i celów firmy w stosunku do docelowego rynku,
  • analiza zachowań konsumentów.

 

Dzięki sprawdzonym technikom i narzędziom badawczym specjaliści potrafią dotrzeć do wielu konsumentów oraz grup docelowych w szybkim czasie. Działamy w różnych branżach, odnosząc sukces badawczy na takich polach jak:

 

  • medycyna i farmacja,
  • turystyka,
  • branża finansowa,
  • FMCG,
  • transport.

 

Projekt badań strategii marketingowej wykonamy dla Twojej firmy nawet w ciągu kilku dni! Nie zwlekaj – skontaktuj się z ekspertami BioStat®

Tagi

badania ankietowe badania marketingowe dla farmacji strategia marketingowa
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online. Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu Badania ankietowe. Szybkie i skuteczne dla małych i dużych firm

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.