Strategia marketingowa w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® | Badania dla biznesu

badania ankietowe

Strategia marketingowa opiera się na badaniach, które koncentrują się na konkurencji firmy, jej klientach, wielkości rynku i potencjale jego rozwoju. Strategia marketingowa pomoże określić, jakie aspekty biznesu mają największy wpływ na klientów. Jest to dobry sposób na maksymalizację wyników poprzez rzetelne, sprawdzalne i powtarzalne metody badań.

 

Konkretne cele

 

Strategia marketingowa określa wytyczne dotyczące sposobu wykorzystania informacji uzyskanych z badań rynkowych. Stwierdza się, że strategia marketingowa powinna zawierać ścieżkę prowadzącą do konkretnych celów, takich jak zdobycie nowych klientów, czy też stworzenie nowych strategii reklamowych lub charakterystyczny sposób pozycjonowania firmy i produktu. Strategia marketingowa jest również przydatna do wskazania, w którym miejscu w branży Twoja firma plasuje się w stosunku do konkurencji do konkurencji: jest liderem, naśladowcą, konkurentem, a może firmą niszową.

 

Odpowiedniej jakości badania

 

Badania wysokiej jakości dotyczące strategii marketingowych prowadzone w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®, mogą przynieść wiele korzyści Twojej firmie. Rzetelne badania pozwalają „trzymać rękę na pulsie” w strategii rozwojowej biznesu.

 

Będą one ostrzegać działaniach ze strony konkurencji i możliwościach wprowadzania nowych produktów na rynek. I odwrotnie, powinny informować, kiedy nowy produkt nie jest odpowiedni dla rynku, jakie podjąć działania, aby nie stracić na wizerunku.

 

Przeglądanie swojej strategii, w świetle bieżących badań, kilka razy w roku będzie utrzymywać swoje wysiłki reklamowe i sprzedażowe. Strategia marketingowa pozwoli także pozyskać nowych klientów, pozwoli dotrzeć do nowych grup, zmienić podejście marketingowe na rynku.

 

Przeprowadź badania razem z profesjonalistami

 

Badania dotyczące strategii marketingowych omówisz, zaprojektujesz i przeprowadzisz razem ze specjalistami do spraw marketingu, statystyki, socjologii, badań społecznogospodarczych, matematyki stosowanej; posiadających ponad 16 lat doświadczenia w prowadzeniu różnego typu projektów badawczych. Stosowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® metody, tj:

 

  • audyty marketingowe,
  • analiza działań konkurencji,
  • wyznaczenie misji i celów firmy w stosunku do docelowego rynku,
  • analiza zachowań konsumentów.

 

Dzięki sprawdzonym technikom i narzędziom badawczym specjaliści potrafią dotrzeć do wielu konsumentów oraz grup docelowych w szybkim czasie. Działamy w różnych branżach, odnosząc sukces badawczy na takich polach jak:

 

  • medycyna i farmacja,
  • turystyka,
  • branża finansowa,
  • FMCG,
  • transport.

 

Projekt badań strategii marketingowej wykonamy dla Twojej firmy nawet w ciągu kilku dni! Nie zwlekaj – skontaktuj się z ekspertami BioStat®

Najczęściej zadawane pytania
Jaką techniką przeprowadzane są badania marketingowe?

W badaniach marketingowych najczęściej wykorzystywane są techniki ilościowe takie jak CAWI czy CATI.

Dlaczego warto opracować strategię marketingową?

Strategia marketingowa umożliwia skuteczne zarządzanie działaniami promocyjnymi i wskazuje jakie działania marketingowe mogą być potencjalnie skuteczne. 

Zobacz także

Tagi

badania rynku badania marketingowe