Badania omnibusowe

 

Nowoczesne badania marketingowe nie muszą już kosztować tyle, co nowa średniej klasy limuzyna, jak kiedyś pisali znani amerykańscy badacze rynku. Kurs rozwoju naszej firmy od zawsze wyznaczały starania w kierunku jak najwyższej jakości świadczonych usług, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów procesu badawczego. Dziś możemy zaproponować Państwu koszt zadania pojedynczego pytania tysiącowi dorosłych mieszkańców kraju na poziomie 400 zł – dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod i rodzajów prowadzonych badań.

Wprowadzone do naszej oferty badanie omnibusowe umożliwia wykonywanie cyklicznych pomiarów, które mogą stać się podstawą do wnioskowania na temat tendencji i trendów panujących wśród konsumentów. Tego typu wiedza jest bezcenna dla zarządzających przedsiębiorstwem. Koszty podobnych badań monitoringowych zwykle są wysokie, wymagają one bowiem każdorazowego przygotowania powtarzanego procesu badawczego, którego koszt ponosi zamawiający.

Badanie omnibusowe organizowane jest w równych odstępach czasu i polega na skompilowaniu kilku projektów badawczych. Kwestionariusz badania omnibusowego zawiera tematyczne bloki pytań, zleconych przez różnych klientów. Dzięki temu koszt organizacji procesu badawczego rozłożony zostaje na kliku zamawiających, co znacząco obniża jednostkowe koszty, nie obniżając jakości samego badania.

Podstawą rzetelności badania jest odpowiedni dobór próby badawczej. W przypadku badania omnibusowego jest to 1000 mieszkańców wszystkich województw Polski, stanowiących próbę reprezentatywną uwzględniającą rzeczywiste zróżnicowanie społeczeństwa względem miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz wykształcenia.

Omnibusy w naszej ofercie kursują od 1 do 7 dnia każdego miesiąca, jednak pytania przyjmujemy już na dwa tygodnie przed rozpoczęciem badania. Wyniki udostępniamy w wersji standardowej w postaci zestawień tabelarycznych (liczbowych i procentowych). Za dopłatą, raport może przyjąć bardziej złożoną formę. Możliwe jest przeprowadzenie weryfikacji hipotez statystycznych (wyłonienie istotnych relacji pomiędzy zmiennymi) i inne zaawansowane analizy statystyczne, a także rozbudowanie raportu o część opisową, która ułatwi interpretację przedstawionych wyników.

Każdy z zamawiających otrzymuje raport dotyczący zlecanej przez niego części badania. Przyjmujemy zlecenia zarówno w zakresie bloku pytań, jak i pojedynczego pytania. Czas trwania tego cyklicznego badania to zaledwie 7 dni – tyle trwa oczekiwanie na gotowy raport od rozpoczęcia ankietyzacji.

Tagi

badania ankietowe panelowe badania ankietowe zlecę badanie ankietowe Badania omnibusowe zlecę badania ankietowe badania ankietowe panelowe
IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.