Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży

Oczywistym jest, że  sprawdzenie opinii klientów, na temat firmy, oferowanych usług, czy produktów nie jest łatwe i trudno czasem dotrzeć do odpowiedniej ilości respondentów. Nie każda metoda badania opinii przynosi zadowalające nas efekty. Proponowaną przez Nas metodą jest badanie ankietowe. Daje ono duża ilość informacji dotyczących wybranej przez nas grupy statystycznej, na wybrany przez nas temat. Aby takie badanie przyniosło jak największe korzyści dla firmy, powinno być przeprowadzone przez wyspecjalizowane do tego jednostki.

Dlaczego powinniśmy się zdecydować na zlecenie badania profesjonalistom ?

Samo utworzenie kwestionariusza nastręcza wielu problemów. Pytanie dobrane do badania powinny być wyczerpujące i dające nam pełen ogląda interesującego nas zagadnienia. Źle dobrane pytanie może sprawić, że nie uzyskamy potrzebnych nam informacji, a sformułowanie pytania, może źle wypłynąć na odpowiedź badanego. Dlatego lepiej to zadanie pozostawić profesjonalistom, którzy mają doświadczenie w swojej branży i wiedzą, jakich błędów należy unikać. Kiedy źle sformułujemy pytanie ankietowe, badani mogą je odebrać w inny sposób niż zamierzony, przez co otrzymamy mylne informacje, bądź  zupełnie nam niepotrzebne.

 Kolejnym problemem  jest samo przeprowadzenie badania. W jaki sposób znaleźć i dotrzeć do wybranej grupy docelowej? Jak zachęcić ją do odpowiedzenia na zadane pytania i jak sprawić, aby odpowiedzi stały się dla nas użytecznym narzędziem marketingowym.  Proponujemy badania ankietowe, które ankieterzy przeprowadzają telefonicznie(CATI),  przez ankietę internetową (CAWI), terenową ( CAPI), badania ankietowe, albo  przez tradycyjne wypełnianie kwestionariuszy w formie papierowej. Dzięki dużym możliwością i wielu kanałom dostępu, mamy większe możliwości dotarcia do szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie pozyskania większej ilości informacji, które to z kolei przekładają się na lepsze usprawnienie działania firmy.

Ostatni problem z badaniem ankietowym może pojawić się, gdy już mamy gotowe ankiety. Trzeba dokonać ich analizy, aby wyciągnąć z ankiet niezbędne dla nas informacje. Na tym etapie dokonuje się selekcji, porównania i analizy, otrzymanych ankiet. Nie każdy jest w stanie przeprowadzić analizę, która będzie odpowiednia i zgodna z naszymi oczekiwaniami, aby uzyskać wyczerpujące  i satysfakcjonujące nas efekty. Nasi specjaliści mają doświadczenie w przeprowadzaniu tego typu badań i analizowaniu ich wyników. Żeby zaoszczędzić czas, nerwy oraz pieniądze lepiej powierzy to zadanie wyspecjalizowanym do tego jednostką, które w satysfakcjonujący nas sposób, za pomocą nowoczesnych programów i metod, opracują badanie oraz analizę wybranego przez nas segmentu lub zagadnienia.

IDI - jedna z najpopularniejszych metod realizacji badań rynku W jaki sposób można zarobić pieniądze za ankiety? Panelowe badania ankietowe - wyrażanie opinii a płatne ankiety Na czym polegają badania społeczne i jakich informacji dostarczają? Badania ankietowe rynku e-commerce dla nowoczesnych firm Badania telefoniczne dla Twojej firmy Badania ankietowe pacjentów a weryfikacja satysfakcji z obsługi Badania ankietowe - krótki rys historyczny Zastosowanie techniki CAWI w badaniach pracowników Zastosowanie badań sondażowych w marketingu – osiągnij szereg korzyści biznesowych! Panelowe badania ankietowe - na czym polegają badania opinii? Nowoczesne rozwiązania a badania ankietowe rynku Zarabianie przez Internet Badania ankietowe a poszukiwania oprogramowania idealnego Badania ankietowe - rozwiązania dla firm medycznych Badania opinii pracowników Sektor farmacji a badania ankietowe rynku Kreowanie pozytywnego wizerunku – placówki medyczne Rynek FMCG a badania ankietowe Analiza Statystyczna w opiece zdrowotnej Badania omnibusowe Przydatność kalkulatora wielkości próby Badania rynku i ich rodzaje Badania telefoniczne (CATI) a tradycyjne badania ankietowe (PAPI) Wyniki badań ankietowych i ich analiza Jak efektywne przeprowadzić badania ankietowe? Badania ankietowe i ich rodzaje Badania ankietowe - sposób przeprowadzania Czym są badania ankietowe? Ile kosztują badania ankietowe? Jak szybki i tanio przeprowadzić badania ankietowe i sondaże? Ankietyzacja online Klientów sklepu internetowego Innowacyjny kontakt z klientem dzięki ankietom online SurvGo - nowe sposoby ankietyzacji W jaki sposób zbadać satysfakcję klientów i zwiększyć zyski firmy? Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. I) Dlaczego lepiej korzystać z gotowych rozwiązań przy przeprowadzaniu badań ankietowych? (cz. II) CATI jako sposób kontaktu z klientem Badanie sondażowe - ankieta Jaka jest różnica między dlaczego a ile? Opinia pacjentów jako bodziec do wprowadzenia zmian Omnibus - kompleskowe badania ankietowe Płatne ankiety w procesie budowania wizerunku firmy Na co zwrócić uwagę dobierając metodę badawczą? Omnibus - badanie ankietowe wspierające biznes Badania opinii klientów: ankiety – plusy i minusy Badania ankietowe dla przedsiębiorców- zwiększenie sprzedaży Na czym polegają badania ruchu turystycznego? Zastosowanie CAWI w badaniach ankietowych CATI jako telefoniczna metoda badania klientów Badanie ankietowe dają potrzebne informacje Jaką metodę wybrać realizując badania ankietowe? Płatne ankiety w procesie wyrażania i pozyskiwania opinii Co powinien wiedzieć użytkownik panelu konsumenckiego? Historia pewnej podróży – co się dzieje zanim pacjent trafi do gabinetu? Ceny badań ankietowych. Badania ankietowe online.

© 2017 Badania Ankietowe – wiedza z pierwszej ręki

Badania ankietowe od 4 zł.